Höst fina höst .

Jag fullkomligt älskar hösten när den är så fin som nu! Sol, höstfärger och några sista varma vindpustar. Har varit riktigt skönt att jobba ett par veckor igen, men nu ska jag försöka lägga all koncentration på studierna.

Igår hämtade mamma mig från jobbet när jag slutade och så körde vi till Hangö där mammas nya segelbåt låg och väntade. Lämnade mamma kvar med båten och hunden och sedan körde jag syster till Dalsbruk och lämnade bilen där eftersom mamma skulle segla båten dit följande dag. Fick sedan skjuts hem till stan igen med moster som skulle på resa till Sicilien. Så jag är ganska trött efter en jättelång dag. Vaknade hur som helst av mig själv lite före 9 idag morse och nu ska jag göra mig färdig för att åka till Itis och träffa Emma! Kanske få med mig någon ny topp hem också.


Fyllt på mitt lager av favoritsnoddarna. Äntligen. Använder dem så flitigt att de brister efter cirka 6-9 månader. Eller så drar jag helt enkelt för hårt i dem, heh.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar