Ny inredning .

Jag absolut älskar inredning, små detaljer och prylar. Min största dröm är att bo i en fin lägenhet eller i ett fint hus och få inreda så gott som allt från början till slut. Just nu är det tyvärr min pojkväns lägenhet som får vara offer för alla mina små inköp. Som tur verkar han inte ha så mycket emot det och är det något han inte vill ha här, så säger han till.
 
Här har ni några av mina senaste inköp. På första bilden ser ni en av mina nya kuddar och vår nya filt från Jysk. Bordsduken köpte jag idag i Anttila och skålen hittade jag i Tiger för endast 4 euro för några veckor sedan.

 
Hmm. F:s idé att sätta ett underlag under skålen, men enligt mig ser det helt bra ut.

 
Ovanför: En av mina favoritväxter från Ikea, minikaktusen. En vinflaska som jag hämtade hem från Portugal och vitlöksburken till höger köpte jag idag, också från Anttila.



Lådan köpte jag äntligen från H&M idag efter ett ÅR. Så länge har jag velat ha den.



Slängde Fredriks kökshanddukar rätt så snabbt i tvättkorgen efter att han berättade för mig att han "glömt bort" att tvätta dem på många månader. Denna söta kökshandduken kom istället med mig hem från Anttila.
Anttila säljer märket Anno, som enligt mig har jättefina saker!



En annan sak som jag länge har velat göra är att köpa en ordentlig kruka så att man kan ha basilika hemma länge utan att den vissnar. Såå jobbigt när man aldrig hinner äta upp all basilika innan man måste slänga den i roskis. Efter att ha gått i många butiker på krukjakt, hittade jag en perfekt kruka i Tokmanni på vägen hem.



Espressokoppar var ett nödvändigt köp till vår nya Nespresso-maskin. Så gott kaffe, verkligen!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar