Höstmys med kuddar och böcker.

På torsdagen blev det ett nytt besök till Galna dagar, den här gången med mormor. Fyndade även den dagen och kom hem med ett par underbara boots från Michael Kors och ett par handskar i äkta fårskinn och äkta päls runt nedre kanten.


Fredagen var inte den mest kreativa dagen denna vecka, men något smått fick jag ändå gjort under dagens lopp. Resten av veckoslutet har jag spenderat i Borgå hos Fredrik. Vi har ätit sushi som vanligt, shoppat väärldens finaste soffkuddar och väärldens mjukaste filt från Jysk, doppat oss (mitt i oktober!!) och haft filmkväll med några av F:s kompisar.


Är mitt i Jens Lapidus bok VIP-rummet. Skulle gärna rekommendera den, men har fastnat lite på ställe. Eller det känns som att ingenting skulle gå framåt i boken. Hoppas den blir bättre mot slutet igen!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar