Julafton och nyårsafton .

Tänkte försöka mig på att sammanfatta vad som har hänt den senaste tiden igen.
Har haft en helt jättebra julafton hos min kusin i Borgå med mammas sida av släkten. Fick dessutom fara hem till Fredrik på julaftonskvällen, så allt var helt perfekt. På juldagen firade vi lite mera hos pappa som också bor i Borgå och senare förfestade vi med Josefin och killarna hos Kashira. Vi tog oss så långt som till kön utanför baren, men då bestämde sig alla plötsligt i stället för att äta en pizza och gå hem. Haha. Skönt så.
 
Efter en sväng hemma i stan åkte jag sedan tillbaks till Borgå igen där vi firade nyårsafton hos en av Fredriks kompisar långt ute i skogen. Alla hade vi det roligt och när taxin äntligen kom på småtimmarna kunde festen lika gärna ha fortsatt ännu en timme eller två. Taxin räddade mig åtminstone från ett allt för dåligt mående följande dag!


Nyårsklänningen som kostade fem euro i H&M! Galet billigt. Märkte att den var genomskinlig först hemma, så måste dock spendera en hel del pengar till på en body att ha under.

 
Och om någon undrar om julklappar jag fått så kan jag bara säga att jag inte blivit besviken. Hade bara önskat mig lite pengar för min nya telefon (räknade med att betala halva själv) men fick mycket mer än så. En av favoritjulklapparna var en handkräm från Victoria's Secret som jag hade önskat mig utan att någon visste om det! Så tokigt. Mamma hade köpt en i NY utan att veta att jag ville ha en sådan. Hade själv sökt i VS-butiken i Forum, men där fanns det inte.
 
Åt killen min gav jag en tröja från Henri Lloyd, ett stiligt läderarmband och en ring. Ingen förlovningsring alltså, hehe.. Av honom fick jag en högtalare som är helt sjukt bra i jämförelse med sin storlek. Precis vad jag behövde eftersom jag hittills alltid har lånat systers högtalare som inte är så bra mera.
Har både fått och köpt själv så mycket fina saker nu under julen att jag verkligen svävar på något slags moln av materiell lycka.
 


Köpte de här skorna i går i Borgå från Tommy Hilfiger. Så fina och sköna!
 
Ska i morgon söka ett jobb som jag verkligen hoppas på att jag får! Det skulle vara hela våren ut, men sku i så fall måsta ta ledigt för inträdesprov osv. Är dessutom ännu kanske på väg utomlands lite beroende på när och var och om F får en praktikplats någonstans! Så allt är lite öppet som vanligt, men jag måste verkligen jobba lite nu för att fylla på kontot igen och annors också för att ha något vettigt att göra. Har trots allt haft jullov en ganska lång tid redan.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar