Välspenderade pengar .

Veckoslutet började helt super på fredagkväll då pojken kom tillbaks från Borgå och vi hade en riktig date night med vin, middag i Chico's och till och med en drink i baren efter det.



Lördagen fortsatte lika bra när jag blev bjuden till Borgbacken och vi åkte tills vi nästan blev illamående. Gjorde avokadopasta och besökte även Ikea under vår Borgbacken-paus. Fick med mig flera ljus och annat smått, men det bästa köpet var ändå golvspegeln som jag så länge sett på.




Lite tokiga var jag och Fredrik när vi i slutet av kvällen bestämde oss för att komma tillbaka ännu en till dag till Lintsin. Sagt och gjort. Hem for vi glada och nöjda med nya biljetter inför söndag! Också söndag blev otroligt lyckad och för att ännu dra ut på veckoslutsfiilisen så beställde vi hem kebab. Bättre veckoslut än så kan det inte bli tror jag.
 
Måndagen har gått hastigt förbi med lite gym, matlagning och skepparkurs. Imorgon tar jag med mormor på en liten minikryssning för att äta buffét och på onsdag ska jag samla lite krafter för att jobba ett par dagar. Skönt liv och så vidare.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar