Allt för mycket paket .

Tänkte visa er allt gott och fint jag fick i går. Några saker kom inte med på bilden, men ni förstår att det kändes som julafton i går redan då jag fick så många paket av barnen! Mycket choklad - vilken tur att jag har en mamma och en syster som kan hjälpa till med ätandet.
 
 
"Paket är så klart inte det viktigaste med julen" osv, men det är ett jättebra sätt att komma ihåg varandra på och verkligen visa att man har tänkt på någon annan. Själv älskar jag att ge paket åt andra, men är inte så bra på att hitta något riktigt bra. Lättast är det att köpa presenter åt min syster, tror att hon kommer bli jätteglad över årets julklapp.. :)
 
Har ännu några julklappar att inhandla, så åker alldeles just iväg till något köpcenter med mamma för att få allt fixat. Ska också köpa lite mat och sådant, tjejerna kommer ju hit ikväll. Tänkte fira jul med dem nu eftersom vi sedan inte syns mera före på juldagen tidigast. Så vi ska dricka glögg, äta pepparkakor, mysa och lyssna på jullåtar. En skön nattsömn ska vi också försöka hinna med eftersom vi ska vara pigga och glada på söndag då vi åker iväg till Tallinn!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar