Come on and hold me .

Hej hej hej. Dålig bloggning, men det tyder endast på att jag har haft mycket program och en massa skoj för mig. Fick kärt besök av kusin från torsdag till lördag och vi hann med en massa roligheter. Bl.a var vi med Henri och köpte nya PS4:an mitt i natten, drack ett par flaskor glögg på fredag och där emellan var vi ute på restaurang samt lite julshopping.
 
På lördag körde jag igen en gång till Raseborg för att fira Paulina och det blev en verkligt lyckad kväll! Söndag bestod som vanligt av mys hos twinsen och lite kaffedejtas innan jag körde hem tillbaks till stan i snöstormen.
 
 

På eftis har jag igen en gång fått en massa ansvar då jag är ensam med en vikarie åtminstone imorgon ännu. Ett luciatåg och en teater skall fås till stånd innan klockan 4 på torsdag då föräldrarna kommer på besök. Känner av stressen som smyger sig på, men som tur har jag inget extra i skolan eller liknande, så borde klara av veckan riktigt fint ändå. Den lediga fredagen kommer riktigt perfekt.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar