Dream a little dream of me .

Oj vad härligt att vara ledig och inte måsta göra någonting alls! Eller nej, vänta lite.. Det är inte alls så där jag känner. Jag vill inte vara ledig mera. Jag vill tillbaks på jobb och gå på mina tråkiga kemilektioner. På riktigt. Skulle det vara sommar skulle det säkert vara annorlunda, men jag har ingen lust alls att hitta på något utomhus då det är så bajsigt väder. Visst är det skönt att ligga hemma en dag och bara se på TV och umgås med familj och vänner, men då en dag blir två, sedan tre och sedan ännu många till så räcker det för min del. Skulle jag få bestämma så skulle jullovet vara mycket kortare och sommarlovet längre. Jag blir bara så otroligt lat när jag inte har jobb eller skola!
 
Fick en kommentar om jag inte kunde fota mina julklappar och visa dem åt er här på bloggen. Någon annan av er som är superintresserad av mina julklappar? Jobbigt att fota allting ju :) Kanske det dyker upp något av det bästa här i något inlägg. Nu ska jag börja sova så att jag orkar fira jul med pappa hos farmor och farfar imorgon. För att hålla mig sysselsatt så blir jag sedan hos pappa i Borgå en natt och efter det tar jag kära kusin med i bilen och kör till Dalsbruk. Måste även försöka hitta en frissa som har öppet någonstans och tid att klippa mig så fort som möjligt. Blir just galen på mitt långa hår.
 
 
Här har ni i alla fall en av mina julklappar. Denna är från syster, haha ♥
 
Och nej, jag är inte ute och firar som alla andra ungdomar i dag fastän det är den så omtalade juldagen i Nox. Det var nog fem före att jag hoppade i bilen och for till Karis, men bestämde mig sedan för att bli hemma - och riktigt bra så eftersom mamma bjöd på både ostar och champagne. Mums. Hoppas barnen på eftis alls känner igen mig efter jullovet då jag både har ny frisyr och har ätit så himla mycket god julmat etc.. Hehe.

anonym skriver:

Jaaaaa visa visa!! Du behöver inte fota alla enskilt, två kan vara på samma bild, o du kan lämna bort choklad, godis mm. :D

Snälllllllaaaaaaaaaaa


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar