Kepsar och glasögon .

Gårdagen var helt super. Som vanligt då när jag är med mina favoriter. Efter Mollys uppträdande i Åbo körde pappa mig till Karis där jag fick god mat hos familjen Korhonen. Vi drog oss sedan till Serendi och då vinglasen var tomma åkte vi till Ekenäs och Santa Fe. Fick köa en god stund innan vi slapp in i krogen, men det var verkligen värt väntan. Dansgolvet var fullt och när vi hade dansat bort alla vardagens bekymmer hoppade vi i en taxi och for ännu på efterfest till Karis.
 
Måendet har varit riktigt bra idag tack vare ett besök till Darin på kebab med fina Wilma, en kaffe i Serendi med flickorna och lite slöas framför ett par avsnitt av Paradise Hotel. Dessutom hade tydligen butikerna öppet i Karis idag fast det är söndag, så jag hittade en fin blus i Canny som kom med mig hem.
 
 
Söta Ruby som verkar tycka att nedre delen av soffbordet är en mjuk och bra sovplats. Själv är jag lika sömnig som vår hund. Tror att det får bli kvällsmål nu och så skutt i säng.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar