Pyjamasdag .

På lördag körde jag syster till Ekenäs och sedan kom flickorna till stan med mig. Vi hade en jättemysig kväll med skinka, glögg och pepparkakor. När klockan närmade sig ett började vi trots allt att sova eftersom vi ville vara pigga i Tallinn dagen där på. Söndagens resa gick hur bra som helst, med undantag då det gungade något förskräckligt på vägen till Estland.


Fina Janina ♥

Har i dag hunnit se på Barna Hedenhös (superspännande..!) och bara tagit det lugnt i min pyjamas. Grät faktist en skvätt åt gårdagens avsnitt av julkalendern, samt åt något annat fjantigt i går, men det är väl lingonveckan som är på kommande, haha. Tänker fortsätta fira jul nu i min pyjamas, kanske lacka naglarna för i morgon och mumsa lite choklad.

Anonym skriver:

Kan du sen sätta bild på allt du fick i julklapp?:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar