Unelmille siivet .

Usch blä. Tung arbetsdag men som tur en mycket roligare kväll. Molly uppträdde på välgörenhetskonserten "Unelmille siivet" i Barona Arenan i Esbo. Även jag fick ett backstage-pass och fick gå omkring och smutta på lite vin bland alla artisterna. De hade lyckats få ihop ett jättebra gäng med bl.a Robin, Mikael Gabriel, Krista och flera andra kända namn. Kunde dock inte stanna där hela kvällen eftersom stackars syster är sjuk och måste hem och vila efter sitt eget uppträdande. Hon har varit sjuk i cirka en vecka nu och äter antibiotika och allt. Förstår inte hur hon orkar med alla spelningar och intervjuer hit och dit ändå! Men jag vet ju att hon är jätteduktig.
 
 
Här har ni resultatet då jag försökte mig på att göra jultårtor idag. Trött efter en lång dag så ska man nog undvika att testa på något man aldrig gjort förut. Ett par stycken blev väl helt fina, men att jo.. Ni kan själva se bilden :)
 
Onsdag i morgon och jag får igen en ny vikare då min kollega ännu är sjuk. Tredje vikarien den här veckan. Tack gode gud att det sedan är endast en vardag kvar innan helgen. Skola i morgon efter jobbet och på torsdag ska jag på teater. Som sagt så är det superskoj med program men oj vad skönt det skulle vara att få se en timme på TV i lugn och ro just nu när det är som stressigast. Har försökt se färdigt ett avsnitt av Nashville nu i tre dagar utan att lyckas. Men inte ska jag sörja över det! Istället ska jag tvätta mig och sedan njuta av de 7 timmar sömn jag hinner få.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar