Vimsat runt i stan .

Lördag; Åt på Memphis med Issu, gjorde oss fina hemma hos mig före Janni kom. När flaskorna var tomma drog vi ut på stan. Mötte upp Alexandra och även ett par amerikanska flickor hängde med oss till Club Venue. Helt okej klubb, men ganska så fort for vi iväg för att fortsätta vår äventyrliga natt. Studentfester, billig cider, franskisar, dans, bad i badkar och taxi hem är allt jag tänker säga om den.
 
Söndagen var en helt perfekt krabbisdag med både kinesisk restaurang och Starbucks. Körde hem twinsen så hann mysa lite i Karis och fick även glögg på Serendi. Kom allt för sent hem på natten, men det kan man göra då man börjar jobba först klockan 12 på måndag.
 
 
Bara 8 dagar jobb och skola kvar nu innan jullovet. Tiden går så fort så fort. Kom hem idag via Kampen. Lyckades plocka med mig både två par nya skor samt nya vinterhandskar, vilket verkligen syns på kontot. Tyckte helt enkelt att jag förtjänade något extra, får se det som julklappar åt mig själv. Nu får mitt "sparande" fortsätta igen tills vi åker iväg till Tallinn!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar