You know I wanna be the one .

Vår hund hittar alltid så konstiga ställen att sova på. Ibland hittar man honom på golvet i wc:n, ibland på soffbordet, ibland har han smugit upp i soffan där han inte får vara, ibland ligger han längst borta i köket under kylskåpet och i dag tror jag bestämt att vi fick en till julprydnad i fönstret :)




Konstigt, det känns nästan som att jag skulle ha jullov redan. Måste vara för att jag trivs så bra på jobb och för att vi pysslar julsaker, ser på julkalendern och annat skoj där. Fick faktist en julklapp i dag av en flicka på eftis, hur snällt är inte det?! Fick fin belgisk choklad samt kaffe från Sverige. Har själv handlat lite julklappar. Var i går i Östra centrum med mormor - shoppade och åt gott. Både kinesiskt och frozen yoghurt, mums. Också i dag efter jobb åkte jag in till centrum och fortsatte söka efter bra julklappar åt mina nära och kära. Tror att jag tycker om julen mer och mer för varje år..!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar