Du låtsas som det regnar .

Visst är Veronica Maggios nya skiva helt perfekt?! Låtarna gillar man bara mer och mer desto fler gånger man lyssnar på dem, precis som det ska vara. Och hur ovanligt är det inte att precis alla låtarna i ett album är bra! Av de skivor jag har lyssnat igenom är det bara Håkan Hellström ("Nåt gammalt, nåt nytt, nåt lånat, nåt blått") och Beyoncé (4) som har lyckats med det. Även Veronicas tidigare album har varit skitbra. Min personliga favorit av hennes nya låtar är "Hädanefter".


Nu ska jag packa väskan för resan till Dalsbruk. Om jag har tur så får jag låna bilen imorgon och köra på kvällen, annors kommer jag i väg först på lördag. Mycket ska packas då det vankas halloweenfest och grejs. Ska även fixa ihop en outfit för discot imorgon. Jajja, ska bli skönt att få sova snart!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar