Kryssning med Grace .

Ett jättebra veckoslut ligger bakom mig och det var bara synd att det gick så snabbt. På lördag körde vi till Åbo där Molly och de andra semifinalisterna körde igenom sina låtar en gång inför uppträdandet på båten följande dag. Ombord på nya Viking Grace åt vi super god mat och efteråt blev det champagne och Haloo Helsinki! live i clubben.
 
Pigg vaknade jag på söndagmorgon klockan 8, konstigt nog. Hela förmiddagen gick åt till att styla syster och fixa hennes hår samt smink. Blev bjudna på buffét före semifinalisternas show och OJ så jag åt! Minns inte när jag senast skulle ha fått i mig så mycket mat. Åt inte på över ett dygn efter den måltiden ska jag berätta för er.. Haha.
 



Passade på att investera i lite drickor som var rätt så billiga i Tax Free:n, så nu är mitt icke-existerande barskåp påfyllt för resten av året. Först mot kvällen då vi kom i land kände jag av sömnbristen från förra natten, men orkade ändå köra hem till stan i regnet. Sov som en stock efter det.
 
Har en massa program den här veckan igen. Extra program med eftis på torsdag och fredag och den enda "lediga" kvällen i veckan på onsdag måste jag lägga på att fundera ut och fixa en Halloween-outift och räkna matta för att ta igen en lektion jag missade. En uppsats i finskan ska även göras. Har nyss gjort läxor i ca 4 timmar, så känner att jag är värd ett avsnitt av The Mentalist nu.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar