Mimmi Emilia .

Tiden räcker inte alls till just nu. Har inte ens hunnit vara till Posten efter mitt paket från Nelly som kom för flera dagar sedan! Så då förstår ni hur fullt mitt schema är. Men imorgon kanske jag hinner. Ska in till stan efter jobb och söka efter ett par små detaljer till min halloween outfit, så tar Posten på väg hem därifrån. Blir dock lite bråttom eftersom jag ska vara hemma igen klockan 7. Då äter vi middag och firar mammas födelsedag.
 
Inte klagar jag precis på att jag har mycket att göra, men när det finns flera saker som jag blir tvungen att prioritera bort. Min stickning har blivit på hälft (ja, jag stickar en halsduk..), min nya bok är än så länge oläst och träning kan jag helt glömma. Dessutom får vännerna i Karis klara sig utan mig ännu ett veckoslut då jag åker till Dalsbruk på fredag för att fira Halloween.
 
 
Super söta jag som liten. Tycker ni att man känner igen mig bra eller har jag förändrats? Själv tycker jag att jag inte alls har förändrats så mycket. Känner mig också ännu ibland som lilla Mimmi på bilden.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar