Back from London .

Resan till England var helt super! Precis vad jag behövde. Sol, nya ställen, god mat och dricka. På lördag for jag och Paulina till en av världens bästa nattklubbar, "Fabric", och det var helt sjukt. Enormt ställe. Inträdet dit var fyra gånger dyrare än till någon krog här i Finland, men verkligen värt det. Speciellt som man blev bjuden på varenda drink och shot hela kvällen..! Det tog kanske 20 minuter för oss att hitta ut från hela nattklubben, haha, så stor var den. Kan ännu tillägga att den stängde kl 8 på morgonen och att vi höll ut rätt så länge innan vi lämnade stället.
 
Shoppade faktist inte mycket alls under resan. Mest pengar gick det till mat och biljetter till tunnelbanan, bussar och tåg. Och boende så klart. Med mig hem fick jag ändå ett par nya toppar, underkläder från VS, parfym från Ted Baker, godis, en bok, hårprodukter, en kudde och något annat smått.
 
 
I dag fortsatte mitt jobb igen och efteråt hann jag träffa mormor som bjöd på en allt för dyr biff. Efter ca ett års paus från tränandet fick jag äntligen börja springa igen, så när jag kom hem klockan 9 på kvällen bara måste jag ut på en länk fast jag var rätt så trött och lite förkyld. Min vrist började inte alls krångla under hela springrundan så humöret är helt på topp nu! Kan inte vänta tills nästa länk. Måste bara se till att inte anstränga mig för mycket nu så att vristen inte blir sämre igen.

Anonyym skriver:

Kan du visa vad du köpte? Sådär en bild för varje sak?

Sandra skriver:

Varför har du inte tränat på ett år?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar