Där regnbågen tar slut .

Sov nästan 15 timmar förra natten. Det märks verkligen att jag jobbade mycket förra veckan och fick sova för lite när jag nu tar igen det. Vaknade klockan 12 på morgonen och spelade Playstation en stund innan jag åkte in till centrum. Där växlade jag sedan pengar inför resan och kämpade mig igenom Stockmann där det var sista dagen av Galna dagar. Var på jakt efter ett par nya byxor och jag hade riktigt tur och hittade inte bara ett, utan två par nya byxor!
 
 
Nu har jag fyllt magen med god mat och tänker fortsätta kvällen i sängen. Ska ladda upp ordentligt så att jag orkar ta ut det mesta av min resa! Har på känn att jag kommer vara rätt så död när jag kommer hem igen på söndagkväll/natt.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar