Don't let it stop, don't let it stop .

Är mitt i en vecka fullproppad med program. Största delen av schemat består av jobb och fylls sedan ut med en massa småsaker. Jag har varit lärarvikarie hela veckan hittills och ännu i morgon ska jag infinna mig i skolan klockan 8 för att hålla några lektioner innan eftiset och mitt vanliga jobb tar över. I går träffade jag mormor efter jobbet och vi shoppade lite smått och åt en massa gott. Fint rimmat där. Den här dagen har ändå varit ännu längre och tyngre med en massa saker på jobbet plus körlektion genast klockan 6. Hann inte ens äta något före jag skulle och köra, så trodde att det inte alls skulle gå något vidare bra, men den feedback jag fick gjorde verkligen min dag mycket bättre! Hoppas det går lika bra på fredag när jag ska till Vihtis och köra igen.
 

Bild från förra sommaren, men jag såg faktist årets första nyckelpiga på måndagen!
 
Det händer lite för mycket just nu för att jag ska få med allt här i bloggen. Svarar på de frågor jag fått under frågestunden så fort jag hinner, men just nu tänker jag koppla av och spela Sly på min gamla PS2. Måste samla krafter inför ännu en lång arbetsdag.

Anonym skriver:

Hej. Vad tar du för körkort just nu, du har väl bilkörkort? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar