Love Druggie - Radio Edit .

Fick goda nyheter i går. Jag får nämligen stanna ännu i höst på samma arbetsplats! Men meddelade redan att jag endast kommer att jobba under höstterminen, sedan tänker jag hitta på något helt annat under vintern/våren. Antagligen ut och resa lite.
 
På tal om att resa så funderar jag just nu starkt på att åka i väg någonstans som au pair över sommaren. Har redan hittat några familjer som verkar intressanta, så får se hur det här kommer att sluta! Tycker det är så roligt att hitta på nya saker och testa sig fram.
 
 
Var på en springrunda i dag för tredje dagen i rad och min vrist krånglade inte alls! Så skönt. Som svar på kommentar; Jag har inte kunnat träna på ca ett år eftersom min vrist har något fel och lätt blir himla sjuk. Man skulle till och med kunna operera den, men läkaren sa att det medför så stora risker att det kanske inte skulle löna sig. Nåja, jag är nöjd med tre dagar träning, så nu får foten vila åtminstone en eller två dagar igen. Hoppas hoppas hoppas att den håller bättre nu efter en så lång paus från all löpning och träning!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar