Resor och äventyr .

Håller på att spricka av iver och förväntan just nu! För er som inte sett min status på Facebook så kom jag plötsligt på idén att resa till England i går. Inte allt för många minuter senare hade jag sedan bokat och köpt en flygbiljett till London. Jag måste ha kommit på den finfina idén eftersom jag samma dag märkte att jag har ett långt påsklov framför mig och inga planer. Nu har jag hur som helst stora planer och den 16:e april kl 13.55 lyfter mitt plan. Det blir första gången jag flyger helt ensam sedan jag var sju år. Också första resan jag gör helt och hållet på egen hand, allt från att boka biljetter till att försöka hitta rätt tåg, hotell osv. Så spännande! Det känns ändå som en liten trygghet att ha Paulina där någonstans.
 
När jag köpte flygbiljetten dit så visste jag inte ännu alls någonting om boende, hemfärd mm, men nu har jag nyss bokat hotellrum för hela min vistelse där. De två första nätterna spenderas i Chichester där jag får träffa Paulina och de återstående två spenderas i London. Kommer att bli ett så sjukt kul påsklov! Får berätta mer om resan när jag har kommit hem från den, men under tiden jag är där så kommer säkert mitt Instagram-konto att uppdateras med fina bilder.
 
Hade tänkt lägga in en bild från förra gången jag var i London men hittade ingen, så nu får ni en bortglömd bild på mig och fina Janina i stället! Ca fyra år gammal är den.. Haha. Sköna tider.
 
 
Fredag i dag igen då alltså och schemat är tomt. Eller nåja. Jag överväger som bäst i fall jag borde unna mig lite extra mums från McDonald's till middag/kvällsmål och sedan tänker jag se slut serien Californication. Jättebra serie fastän den innehåller nästan bara sex, snusk, alkohol och droger.

Ajja, passa ännu på att ställa någon fråga till frågestunden! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar