Flummar på igen .

Resan till Ryssland var precis så bra som jag hade förväntat mig och lite bättre! Att jag hade bästa kusin Simon med mig som sällskap höjde mycket på stämningen.
 
..Så var alltså St Petersburg besökt. Vi fick se väldigt mycket av staden eftersom vi hade vår buss som vi kom med vid hotellet och kunde åka iväg med den på guidade rundturer. Katarinapalatset och Eremitaget var några av de mer kända platserna vi besökte. Tänker ladda upp mera bilder från resan någon annan dag, de här två får duga för stunden.
 
 
Utöver de guidade turerna var vi även på en Champagne & vodka kryssning samt äventyrade på egen hand i centrum. Jag tror säkert på att Petersburg kan vara en ganska farlig storstad (för det kan väl alla storstäder vara), men så länge man vet vad man gör och håller ögonen öppna så klarar man sig fint! Själv märkte jag inte av något konstigt eller "farligt" under min vistelse.
 
Här hemma i Finland har jobbet börjat och allt går bra. Gruppen på eftis verkar vara jättebra och jag kan inte klaga på något. Endast två arbetsdagar kvar innan det är Weekend Festival som gäller med brudarna! Håller tummarna för att vädret ska hållas någolunda fint under helgen.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar