Sommartider .

Har flera fina dagar i Dalsbruk bakom mig. Till min stora lycka har mitt ben blivit avsevärt bättre under de senaste dagarna så jag har kunnat göra en massa roliga saker. Bland annat fiske, utflykt till Salo, simning, fest i Kasnäs och även lite volleyboll har jag kunnat delta i. Nöjd och glad sitter jag nu på bussen till stan där jag imorgon har utbildningsdag. Får dock sova bara två nätter i min egen säng eftersom bussen till St Petersburg går tidigt på torsdagmorgon! Att få besöka Ryssland kommer verkligen att vara en upplevelse och att jag ännu till får göra det med min kusin och faster gör saken bara bättre. Känns jättebra att få göra en ordentlig sommarresa ännu innan jobbet och vardagen börjar igen nästa vecka.

Helt tråkigt kommer det ändå inte att bli att återgå till vardagen med Weekend Festival genast sen följande veckoslut att se fram emot (spontanshoppade biljetter dit med twinsen förra veckan). Tycker också att det blir skönt med lite rutiner i livet igen, nya möjligheter och nya utmaningar!





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar