ABI14

Har en helt superbra kryssning bakom mig med både mer och mindre suddiga minnen. Fotade tydligen en hel del under kvällen/natten men som vanligt täcks jag inte visa de flesta för omvärlden. Fast mamma fick faktist se dem, haha, så riktigt så farliga var de väl inte.



Lyckades som vanligt överge mina kompisar vid något skede av kvällen, men jag tror inte att någon av oss var ensam trots det. Båten var verkligen full av gamla kompisar och nya människor stötte man också på.

När jag på morgonen skulle gå till tax free:n för att köpa en vattenflaska fastnade jag totalt vid den nya hyllan med Victoria's Secret. Visste inte att de hade börjat sälja det på båten. Tycker att det roliga med Victoria's Secret har varit just det att man inte har kunnat köpa märket i Finland, men oj så gott deras parfymer och body mist doftar. Valde ut en jättegod body mist åt mig som jag köpte och glömde helt bort vattenflaskan. Så kan det gå.
 
Nu har jag vilat upp ordentligt och ska i morgon köra till Dalsbruk för att umgås med kusin och förhoppningsvis komma i gång med läsningen inför skrivningarna. Har inte riktigt läst något alls ännu.. Hups. Ska också försöka uppdatera lite mera igen i fortsättningen.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar