Några dagar i Dalsbruk .

Söndag - onsdag spenderade jag i vår lägenhet i Dalsbruk där jag hade kusin som sällskap största delen av tiden. Också Amanda hängde med oss och Jerry var där på söndagkväll. Dagarna (och nätterna) gick åt till att kolla igenom nästan alla Harry Potter-filmerna samt de båda filmerna om The Hobbit. Ibland behöver man verkligen ta det riktigt ordentligt lugnt och inte tänka på någonting extra alls. Så skönt att ha vår lägenhet där i fall man nån gång vill vara helt i fred och slippa storstaden för en stund.
När jag vaknade på tisdagmorgon var det så underbart väder att jag tog hälsokunskapsboken i handen och satt mig ute på balkongen och läste några timmar. Hade endast en filt omkring mig eftersom solen värmde så mycket och solglasögonen var också på. Våren skulle gärna få skynda sig nu!
 
Kom hem till stan igår för att kunna gå på bio på kvällen. Stannade först i Karis en sväng och fick med mig fina Janina på lunch i Hese. Klockan 9 började The wolf of Wall Street och både filmen och sällskapet var jättebra. Trots att filmen räckte ca tre timmar så blev den aldrig långtråkig. Skulle bra kunna se den en gång till.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar