Så mycket känslor .

Jag har verkligen riktigt vårkänslor nu redan. Det är skönt att vakna på morgonen och se ut över en snöfri mark, skönt att åka hem från jobbet innan solen har hunnit gå ner, skönt att inte behöva gå med långkalsonger. Dessutom går jag omkring med fjärilar i magen, läser på studentskrivningarna och räknar veckorna tills sommaren börjar.



Bild från Dalsbruk där jag gick omkring i myskläder dygnet runt. Gömde mig bakom solglasögon och läppstift när jag körde till butiken dagen efter en kväll med god mat och ännu godare dricka.
 
Jätteroligt att vara tillbaks på jobb igen. Två veckor jobb nu och sedan tar jag ledigt från den 10-19.3 eftersom jag har skrivningar. Mini-läslov för min del.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar