Set the world on fire .

På torsdagkväll körde jag till Borgå där jag spenderade ett dygn med pappa och småpojkarna. Efter min dåliga vecka kände jag ändå att jag behövde träffa mina bästa tjejer, så jag fortsatte mot Karis på fredag. Mycket skoj hann vi med och jag tror bestämt att den här veckan blir mycket bättre efter en bra helg!


Kaffe i Fiskars.

Hörförståelse i engelska idag på morgonen, efter det jobb och sedan skola. Vågar inte alls säga om hörfen gick bra eller dåligt, vet bara att jag missade en hel fråga eftersom jag satt och drömde om något helt annat.. Heh.

Jessi skriver:

Sv: Jag har nog alltid kallat det smoothie ändå och läste på en annan blogg för någon dag sen att en annan också kallade det smoothie, men alla säger vi olika :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar