Always says she loves me when we're drinking .

Är totalt utmattad efter den här veckan. I går måste jag också stiga upp tidigare än vanligt eftersom vi eftisledare hade träff, utbildningsmöte kanske man skulle kunna kalla det. Efter mötet åkte jag tillsammans med min kollega till Arabia där vi åt kinesisk buffé före jobbet började. Jo, jag vet att jag slösar mycket pengar på mat. Har nu ätit ute fyra gånger den här veckan. Men mat är gott, så det så.
 
Tog i dag med mig de barn som ville skrinna till skridskoplanen nära eftis. Allting gick bra om man inte räknar med några blåmärken och själv kom jag ännu ihåg hur man skrinner trots att det var länge sen sist. Termometern visade kring -16 då vi for i väg ut, men konstigt nog fick jag aldrig kallt om varken händer eller fötter (och då måste jag vara utan handskar och knyta ca tusen par skridskor plus mina egna).
 
 
Gårdagens nya outfit. Leggings och telefonskal från Monki för en otroligt liten peng och tröjan köpte jag i Seppälä. Mössan från Åhléns i Sverige.
 
Var allt för trött i dag för att åka med till OAJ där syster uppträder i kväll, men i morgon blir det andra takter! Nu ett avsnitt av någon bra serie och sedan tidigt tidigt i säng.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar