Bakom masken .

Under min två timmar långa lunchpaus i dag gick jag till köpcentret i Arabia och åt kinesisk buffét. Med magen proppfull gick jag sen in till Seppälä där jag hittade fina vinröda leggings på -70%. Efter jobbet missade jag bussen hem så måste åka in via centrum där jag råkade shoppa lite grann innan jag fortsatte hem med spåran. Men så kan det gå då man bor i stan.
 

Nu ser jag ut så här. Lermask i ansiktet och datorn i famnen fastän den inte kom med på bild. Fredag i morgon igen och tiden går nästan lite för fort. När ska jag orka ta fram böckerna inför studentskrivningarna och när ska jag orka klicka in mig på Fronter för att se vad jag har för läxor i modda och finska den här veckan? Nej usch, ni får inte tro att jag är allt för lat. Ska faktist ta itu med något vettigt nu.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar