Det kan inte vara för alltid .

Måndagen är nästan över. Körde sista delen av mellanskedet i dag på morgonen och det gick finemang. Hann aldrig ansöka om nytt pass förra veckan, så det ska göras i morgon. I övrigt går allting som det ska.
 


Dagens outfit består av min nyaste topp från Gina. Härlig modell och härligt mönster. Jag älskar långärmade toppar som är lösa och sköna, men lite smalare/tajtare vid ärmarna.

 
Fast jag inte skulle behöva mera kläder för tillfället så kunde jag inte motstå att klicka hem några nya saker från Nelly i går.. Så snart kommer det en ny vårjacka, ett par skor, en topp, en t-skjorta, en långärmad och en ring på posten. Lovar att jag har shoppingstrejk nu framöver! Ingenting onödigt får köpas. Jag vill kunna använda pengarna på sommaren i stället då man kan göra roliga saker och dessutom ska jag lämna Finland för ett par veckor minst. Har så mycket idéer, planer och funderingar om resemål och äventyr så får se var jag sist och slutligen hamnar. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar