And I can't slow down .

Detta har jag hunnit med sen det senaste inlägget;

♦ Firat jul med pappa hos farmor och farfar
♦ Sov hos pappa i Borgå
♦ Hittade en frissa som hade tid att klippa mitt hår kort
♦ Körde till Dalsbruk med kusin där det festades lite grann
♦ Hade Scary Movie-maraton
♦ Körde till Helsingfors och for iväg på kryssning till Stockholm med kusin, mamma och syster där vi spelade roulette, drack allt för dyrt vin, åt kinesisk mat och oxfilé. Shoppade också lite nya kläder på mellandagsrean.
♦ Körde tillbaks till Dalsbruk efter kryssningen och då var det nyårsfirande som gällde; En rätt så lugn hemmafest med fint sällskap och dricka i lagom mängder.





Igår körde jag iväg till Karis för att gå på premiären av Justin Biebers nya film med Wilma. Efter det fortsatte kvällen med kebab, spel, film och lite övernattning. Helt klart mysigaste kvällen det här jullovet :)
 
Hemma i stan igen och måste hitta på något skoj att sysselsätta mig med! Den här kvällen spenderar jag åtminstone tillsammans med datorn. Har inte varit hemma på en vecka nu ordentligt, så har inte heller hunnit läsa bloggar, se på serier och spela.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar