Gimme a man after midnight .

Jeees! Äntligen ett nytt avsnitt av Paradise Hotel i kväll på TV. Det har inte kommit nu under hela jullovet. Jag tycker att programmet är sjukt underhållande och alla deltagare har så roliga personligheter. Synd bara att Samir har fallit ut, han var helt klart skönaste typen.
 
De sista lediga dagarna har jag bara tagit det lugnt och försökt ladda upp inför jobb och skola. På lördag kom Wilma till stan och vi besökte naturhistoriska muséet som alltid är lika bra. Jag visade även utsikten från Torni åt henne och efter lite shopping körde jag henne hem till Karis där vi spelade Just Dance hela kvällen.
 
 
Min nya mössa från Fjällräven. Supervarm och skön. Perfekt för kalla dagar ute på eftisgården eller besök i slalombacken. Bara det skulle komma snö först så klart..
 
Vaknade först klockan 3 i dag, så har på känn att jag har en allt för kort natt framför mig. Ska nämligen infinna mig lite före 9 på jobb i morgon då mitt vikariat som skolassistent börjar. Saknar alla barnen nu efter ett allt för långt jullov!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar