I know if it's never coming back it has to go .

Usch så det harmar mig ännu i dag att jag inte fick se Ellie Goulding live när hon var i Finland på våren. Jag märkte allt för sent att biljetterna hade släppts och då var det helt slutsålt. Så klart. Den enda artisten jag verkligen skulle älska att se på en scen framför mig och det har jag bestämt att jag ännu måste göra en dag. Helst så fort som möjligt.
 
 
Hennes låt "Goodness Gracious" från den senaste skivan har precis kommit ut som singel. En perfekt Ellie Goulding-låt med ett perfekt upptempo och en perfekt text som är så enkel men ändå så speciell.
 
"Oh my goodness here I go again
Pulling you back to me
Pulling you back into my arms so selfishly
I don't think I understand
Cause I don't really know myself
I keep calling you up
Calling you up"


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar