Kort hår .

Tänkte visa er hur kort jag klippte mitt hår här för ett par veckor sedan. Mycket kortare än förut är det och jag är nöjd. Visst har jag stunder då jag skulle villa ha tillbaks mitt långa hår, men för det mesta trivs jag helt utmärkt med min nya frisyr. Superskönt och man kan få det att se rätt så tufft ut med rätt styling. Fast jag är så dålig på att lägga tid på mitt hår om jag inte ska på fest, så för det mesta hänger det som det vill och hänger det fult så sätter jag fast det.
 

Så här ser jag ut efter en dag i sängen med min nylånade Harry Potter-bok på engelska och utan smink är jag då också så klart. Haha, och ja, det blev då inte alls någon bra kvalité på bilden. Men huvudsaken är att man ser hur långt mitt hår är. Några extra stora vågor i håret blev det också efter att jag hade det fast på morgonen. Färgen är till 99% min naturliga hårfärg skulle jag våga säga.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar