Och hon förför dig igen .

Fick i dag igen hoppa in som vikarie i skolan eftersom barnens lärare är hemma och sjuk. Flera av barnen var också sjukanmälda, så hade endast 15 stycken att hålla reda på. På morgonen hade vi två timmar gymnastik vilket fick den följden att jag nu har fula blåsor på händerna av allt skridsko-knytas.. Men skoj hade vi och modersmåls- samt livsåskådningslektionen som jag fick hålla gick också fint. Allt som allt har min jobbdag blivit hela 9 timmar lång så ni kan väl förstå att jag mer än gärna stannade hemma i sängen när jag kom hem istället för att fara i väg till skolan. Kanske inte helt idealiskt att jobbet går framför studierna, men student blir jag hur som helst.
 
 
Mina nya hörlurar från Monki. Från priset 35 euro till endast 6 euro nu på rea. Fanns även helt rosa och vita så passa på ifall ni har vägarna förbi! Det är alltid bra med ett par extra hörlurar.
 
Ska nu hitta krafter att göra en uppgift i finska med och sedan sova. Härligt. En aning tyngre dag framför mig i morgon då jag ska leka lärare igen, men tänk vad skönt det sedan blir med fredag och veckoslut!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar