Tangle Teezer .

Har verkligen fått massor gjort idag. Jag har borstat tänderna, gått tillbaks till sängen med lite julskinka och sett på Breaking Bad. Sedan har jag gått på wc, hämtat lite mera mat och fortsatt se på Breaking Bad. Har även klarat flera nivåer i Candy Crush.

Jag har till och med fotat min nya hårborste - en Tangle Teezer med leopardmönster som jag är stormförtjust i. Den sägs vara skonsam också mot vått hår vilket är bra eftersom jag nästan alltid borstar håret rätt så fort efter att jag har tvättat det.

 
Tror att jag måste gå efter mera mat nu för att orka fortsätta se på TV. Men oroa er inte, morgondagen innehåller både en dusch och annat skoj program!
 
Update; Min syster är dock en hel del aktivare. Här har ni hennes nya singel som släpptes i dag. Själv älskar jag den.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar