X & Y .

Gav barnen i uppgift på eftis i dag att måla en fantasibild eller en dröm, sedan delade jag in dem i par och de fick tillsammans med sin kompis hitta på en saga som passade till målningarna. Bådas bilder måste komma med i sagan och det var väldigt roligt att höra vad de hade hittat på och hur de hade tänkt..! Det är otroligt givande att jobba med barn. Hade aldrig trott att jag skulle trivas så här bra med det.
 
En favoritbild på mig och syster. Äkta glädje. Den här togs just efter att Molly hade gått vidare i The Voice kids.
 
Tar det bara lugnt för stunden och blir glad varannan minut då jag kommer på att det är fredagkväll och sovmorgon i morgon. Glömmer bort det så fort liksom. På Spotify spelas Coldplays antagligen bästa skiva, X & Y från 2005, samtidigt som jag editerar några bilder jag tog på Molly tidigare. Ska visa er någon av bilderna så fort det är färdigt.
 
Avokadopasta är vad som står på menyn för i kväll. Länge sedan jag åt det senast. Kommer att bli sjukt gott!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar