You got me faded, faded, faded .

Tänk att temperaturen nu har sjunkit med ca 20 grader jämfört med hur varmt det var förra veckan. Minus 14 grader ute i dag. Har ändå varit flitigt ute med eftisbarnen och deltagit i deras aktiviteter för att inte förfrysa fingrar och tår. Inte ens mina nya handskar håller värmen längre än 15 minuter om man bara står stilla. Tacka vet jag Ullmax och yllesockor.
 

Röd om kinderna efter lång utevistelse och så ser ni också lite av mina nya utehandskar med leopardmönster. Helt supersöta är dom.
 

Lagade spenatsoppa för en stund sedan med mamma och oj så gott det blev! Jag älskar spenat. Hemlagade spenatplättar är också helt ljuvligt. På tal om mat så kör jag den här veckan helt sockerfritt. Måste bara visa mig själv att jag klarar mig utan det där extra söta och så kollar jag samtidigt exakt hur sockerberoende jag är. Tycks inte vara så beroende alls fast jag är en sådan sockergris vanligtvis. De första dagarna utan socker är så klart de svåraste, men jag är inne på dag tre nu och har inga besvär alls. Bra så.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar