You got me so high .

Jag är inte alls för det här med nyårslöften. Kommer aldrig på något bra löfte och tycker att det är småfånigt med löften om dieter och hälsosam livsstil. Jag menar, vill man bli hälsosammare, smalare eller starkare så kan man väl börja när som helst. Varför måste det just vara vid nyår man ändrar på sin livsstil? Dessutom är det sällan man orkar träna och äta superhälsosamt i mer än ett par månader om man inte har gjort det förut.
 
Haha, men så klart det är bra att människor vill försöka kämpa mot det bättre! Och varje liten förändring är ett steg framåt. Hur som helst har jag inga riktiga nyårslöften. Så klart jag ska bli student och så klart jag varje dag försöker vara en bättre människa liksom.. Det behöver inte bli ett nytt år för den sakens skull. Nå okej, en sak som man kanske skulle kunna se på som ett litet litet nyårslöfte är att jag ska minska på min alkoholkonsumtion. Men jag är faktist ännu 18 år ett par månader och ska leva livet till fullo, men man behöver ju inte supa sig helt full varje gång för det :)
 
 
Två nya nagellack från IsaDora i min samling som redan är alldeles för stor.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar