I flygplanet .

Senast jag flög med Norwegian fungerade inte deras Wi-fi, men nu gör den det! Jeje. Tänkte så klart inte på det före vi startade så jag har inte laddat datorn, men några minuter hinner jag underhålla mig själv med min fina pryl under resan hemåt. Natten blev inte så lång som jag hade föreställt mig. Sov gott på golvet ett par timmar tillsammans med några andra trötta resenärer, haha.
 
Var en av de sista som steg ombord på flyget eftersom jag shoppade flitigt i alla butiker som fanns på området. Måste snart börja leva på vatten och ris typ med min ekonomi.. Tss nja kanske inte riktigt ändå. Mitt konto borde inte vara tomt ännu på ett litet tag och sedan börjar jag jobba igen. Bra så.
 
3 timmar kvar av resan ännu och nu tar akkun slut. Får väl läsa slut min bok i stället eller försöka sova en stund. Väntar på att få se alla där hemma! I kväll till Dalsbruk, kusin och Baltic Jazz.

Anonyyym skriver:

Om du hinner och orkar skullrdu kunna fota alla saker som du köpt?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar