Road trip trippin .

Mycket har hänt den senaste veckan och först igår kom jag hem till stan och fick sova i min egen säng! Har inte fått sova i den på över 6 veckor?! Det var så ovant att jag drömde att jag sov någon annan stans och alla tre gånger jag vaknade mitt i natten var jag helt chockad över att jag faktist låg hemma i mitt eget rum.
 
Första dagen i hemstaden har spenderats med mormor. Vi åt härliga inrefiléer och stora portioner frozen yoghurt till efterrätt. Jag hittade också en födelsedagspresent åt pappa och imorgon bär det av till vår stuga i Korpo. Jag och Molly åker ensamma iväg med bilen vilket innebär en roadtrip på omkring 5 timmar (!) lite beroende på hur vi hinner till alla tre färjorna. Det ska bli sjukt kul att få köra bil igen efter en lång paus, men jestas så jag kommer att vara trött efter resan. På kvällen ska vi kanske och träffa våra grannar och på torsdagen firar vi pappa. Redan på fredagmorgon ska jag köra syster till Åbo och senare på kvällen är jag mammas privatchaufför då rutten blir Helsingfors - Ekenäs - Helsingfors.
 
 
En bild på mig och syster från igår. Vi hade en avkopplande spadag i Flamingo med mamma. Jätteskönt.
 
Nu måste jag packa min väska, äta kvällsmål och gå i säng så att jag orkar köra imorgon. Vet inte när jag hinner blogga igen, men förr eller senare dyker det väl upp ett inlägg.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar