So say geranimo .

Kom hem till stan från Dalsbruk igår och fick genast besök av mina tjejer. Vi hade som vanligt en awesome kväll och en händelserik natt med för lite sömn. Klockan 10 idag på morgonen infann jag mig hur som helst på mitt infomöte i centrum. Mötet var snabbt undan och jag hann slöa med tvillingarna i parken en stund innan de tog tåget hem igen.

Efter en tupplur på soffan kom mormor hit. Jag lagade god mat åt oss och vi hann också se en film innan hon åkte hem. Nu ska jag njuta av en kväll helt för mig själv framför tv:n och försöka att inte tänka på mitt ben som ser riktigt för j****gt ut.. Vaden är ännu helt svullen och nu har även vristen och hälen svullit upp. Det äckligaste är att en massa blod har runnit ner i foten på något sätt så att den har blivit blå och ser helt sjuk ut. Usch så jag får obehag bara av att tänka på det! Måste ha strumpor på mig hela tiden så att jag inte behöver se på min fot.


Hälsningar från soffan. Imorgon tar jag fyrans buss tillbaks till Dalsbruk. Det är helt galet hur mycket jag har rest omkring över allt den här sommaren. Beror mest på att jag lätt blir rastlös och har kompisar samt familj rätt så utspridda på olika ställen.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar