Take me to the sun .

Ni skulle bara veta hur bra kvällen var igår. Eller natten rättare sagt. Festandet här i Spanien skiljer sig ganska mycket från vad jag är van vid där hemma. I stället för att börja förfesta och dricka redan kring klockan 5-7 så går man här genast ut till någon restaurang eller liten pub, men först efter klockan 10. Orsaken till varför man går ut så sent är för att krogarna och klubbarna sedan stänger först på morgonen, mycket mycket senare än i Finland. Så igår vandrade jag iväg från hotellet först klockan halv tolv, mötte fyra FINSKA killar nere vid stranden och hängde med dem ända fram till morgonen. Vi drack sangria vid havet, dansade i Shoko (man rymdes inte in i Opium) och hade sjukt skoj. Synd att jag inte är bättre på finska, men de tycktes i alla fall förstå helt bra vad jag sa, haha.
 
Så ja, min sista utekväll i Barcelona var mer än lyckad. Ikväll ska jag bara packa ihop alla mina saker som har lyckats sprida sig runt hela hotellrummet under dessa två veckor, äta något gott och se en film. Måste njuta av att ha en skön säng också eftersom jag kommer att campa på flygfältet nästa natt! Känns lite onödigt att slösa pengar på en hotellnatt när jag ändå skulle måsta åka iväg till flygfältet klockan fyra på morgonen.
 
Är för lat för att ladda upp några bilder just nu, men en bra låt ska ni få.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar