Trivs bland palmträd .

Har försökt mig på shopping både igår och idag. Igår gick jag till ett stort shoppingcenter och det enda jag hittade var en topp och några ringar. Trodde att jag skulle ha bättre shoppingtur idag, men inte en enda sak hittade jag på flera timmar som skulle ha fallit mig i smaken! Eller jaa, jag hittade till sist en bikini och ett par shorts, men när jag skulle betala så fungerade inte mitt bankkort och mitt andra kort var kvar på hotellet.. Typiskt. Inte hade jag tillräckligt med kontanter heller.
 
Som tur är klockan inte mycket ännu, jag hinner bra ta en till butiksrunda efter att siestan är slut. Ungefär hälften av alla butiker stänger mellan ca kl 2 och 5 på dagen för att ha just siesta.
 
 
Inget extra annors. Njuter av min tillvaro här i värmen men börjar lite längta hem i smyg. Har så mycket roligt att se fram emot. Jag är hemma klockan ett på lördag och tre timmar senare går min buss till Dalsbruk där jag ska träffa kusin och kolla läget på Baltic Jazz. Dessutom har de äntligen lovat lite bättre väder i Finland passligt tills jag kommer hem! Valde tydligen en perfekt månad att fly hemlandet på.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar