Uppdatering från skärgården .

Resan till Korpo gick snabbt igår. Väl framme kom pappa emot mig och Molly med båten och vi åkte ut till vår holme. Dagen bestod av simning, fiske, grillkorv och fotboll på andra sidan holmen med grannarna. Den här dagen har varit minst lika bra; Vi har firat pappas födelsedag ute på restaurang, spelat tennis med syster och Joel, plockat blåbär, firat pappa lite mera och åkt i en gummiring efter motorbåten.




Hur mycket jag än tycker om att vara ute på stugan och i skärgården så räcker det bra med ett par dagar i taget! Synd att det ska vara så lång väg hit. Mina fortsatta planer är att köra till Åbo imorgon, kanske besöka badhuset där och sedan åker vi hem till stan igen innan jag ska köra på mamma. Till Dalsbruk åker jag senast på söndag där jag bara ska njuta av att det är sommar..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar