Aljafería .

Känns som att dagen skulle ha varit dubbelt så lång som vanligt, men det beror på att jag steg upp redan lite över 7 för att hålla den yngre pojken sällskap innan jag förde honom till dagis klockan elva. Ett par timmar senare hämtade jag den äldre pojken från skolan och lagade lunch åt oss här hemma.

Mot kvällen gick solen bakom moln och nu drar ett åskväder förbi oss. På grund av det dåliga vädret besökte vi ett gammalt slott där man kunde gå omkring inomhus och titta. Jättefint!




Resten av veckan har de lovat fullt solsken och omkring +35 grader. Älskar värmen här, men kan ändå inte vara ute mellan klockan 2 och 4 på dagen när det är som hetast. Eller ute kan man väl alltid vara, men då ska man ha ordentligt med skugga.
 
Nu är klockan 9 och jag skulle kunna börja sova. Först ska jag hur som helst äta middag med familjen. I kväll blir det någon slags potatisomelett med grönsaker. Alla säger att det är supergott så vi får hoppas på det!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar