Ännu vid liv och framme i Spanien .

Hej! Måste meddela att allting är bra här i Spanien och kommer säkert att bli mycket bättre ännu när jag ordentligt har lärt känna familjen som faktist är super trevlig. Och lärt mig lite bättre spanska.. Under min första dag som nu gått har jag bestämt mig för att göra mitt yttersta för att lära mig spanska! Behöver inte vara på långa vägar flytande, men lite vill jag kunna.
 
Har ingen kamera med mig haha, så ni kommer att få nöja er med Iphonebilder under hela resan. Fast det brukar ni ändå få göra.. Dock har jag inte fotat något ännu, så ni får en halvful bild på mig som mamsen tog på flygplatsen.
 
 
I morgon blir det väl ett besök till sjukhuset där pappans syster ska föda och senare häng vid swimmingpoolen. Måste också undersöka hela staden Zaragoza bättre. Den är ungefär i samma storlek som Helsingfors (?). Hade tänkt utforska redan ikväll lite, men just nu drar det ett åskväder över oss så det gick inte som planerat!
 
Kram och hoppas att ni alla andra också tar vara på dagarna som går så fort.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar