Bildbomb dag 1 .

Det har varit mulet här i dag, alltså helt perfekt för en lång promenad. Svettades ändå som en gris när jag gick upp och ner för alla kullar och trappor. Tänkte ge er en bildbomb från dagen, vet inte hur intressant det är för er att se på en massa byggnader och vyer, men jag älskar det. Kanske de av er som inte har besökt Barcelona får en bild av hur mycket här finns att se och hur fint det är.
 


Vet någon vad det där gröna är? Gott var det i alla fall!


Cessi skriver:

Jag tycker i alla fall det är kul att se på bilderna du tagit från staden, och nu överväger jag faktiskt att åka till Barcelona i höst istället för Italien :)
Det gröna på din tallrik ser ut som nån form av kåldolme, eller nåt med kål/spenat i alla fall. Vad fanns inuti? Kött eller ris eller kanske grönsaker?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar