But this is not the end .

Gårdagen var bra. Fick se lite nya kvarter och äta god mat. Allt är så fint här. Fortsatte undersöka Barcelonas gator i dag. Det är så roligt att bara gå ut, välja ett håll och fortsätta gå i samma riktning tills fötterna inte orkar mera. Då söker man upp ett café eller en bar och beställer något att äta och dricka innan man går tillbaks eller fortsätter gå vidare. Jag tror att det nästan är lite extra skönt att bara gå och inte heller ha någon telefon i fickan att tänka på. Känslan av att man kan göra vad man vill utan att tänka på någon annan och bara se till att inte tappa bort plånboken, det är en känsla jag tycker om. Men då måste jag ännu tillägga att jag kommer vara otroligt glad när jag är hemma igen och får ladda ner Instagram, Whatsapp och alla andra fina appar.. Det är trots allt inte roligt att vara utan telefon hur länge som helst!
 


Hehe. Min nagel på vänstra stortån föll äntligen av här för ett par veckor sedan efter att ha varit svart i ca 8-9 månader. Någon steg på den på dansgolvet.. Lite tassig ser den ut nu, men med nagellack på så ser den en aning bättre ut!

 
Märkte tidigare att det är Pride festival här i Barcelona hela den här helgen! Sjukt kul! Tänker stiga extra tidigt upp i morgon så att jag hinner till stranden en sväng förrän jag börjar undersöka programmet under festivalen.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar