Fina utsikter över allt .

Onsdag. Allt flyter på som tidigare, men har fått skavsår av mina nya skor. Bajs också. Jag har med mig två par ballerinor och ett par flipflops och alla skor är obekväma och ger skavsår! Usch. Och när det är så varmt så vill jag verkligen inte gå i mina Converse eller springskor. Måste helt enkelt ut på skojakt så fort som möjligt.



 
Utsikten från bron här riktigt nära vårt kvarter. Floden som flyter igenom hela staden heter Ebro. På tal om vårt kvarter så har jag ingen aning om vad "zonen" heter som alla frågar om, men min familj bor här i ett nybyggt område som passar helt super för barnfamiljer. Stora, breda gågator på flera ställen och allt är tryggt och bra. Det skönaste är nog ändå att ha en stor swimming pool på bakgården med konstgräs bredvid.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar